text

„Nemilovat knihy znamená nemilovat moudrost. Nemilovat moudrost však znamená stávat se hlupákem.“
J. A. Komenský

pátek 17. listopadu 2017

Lucka || Chystám se číst v listopadu

Vím, že je trochu zvláštní psát, co se chystám číst v listopadu, když už je ho půlka pryč, ale dříve jsem se k tomu prostě nedostala.


V listopadu budeme s Fandou pokračovat v naší tradici každovečerního předčítání a tentokrát to bude kniha Harry Potter a Vězeň z Azkabanu.
V tomto díle uteče nebezpečný Sirius Black z nejstřeženějšího kouzelnického vězení a jelikož dopomohl Voldemortovi k zavraždění Potterových, všichni se bojí, že chce zabít Harryho, aby práci Voldemorta, kterému se to tenkrát nepovedlo, dokončil.
Film Vězeň z Azkabanu moc nemusím, tak jsem zvědavá na knížku.


Další knížku chci přečíst, abych dokončila knižní výzvu pro rok 2017, kde mi chybí už jen oblíbená kniha rodičů. Jelikož je moje mamka nečtenář, bylo tohle téma dost těžké. Nakonec mi doporučila, abych si přečetla něco od Danielle Steelové. Vybrala jsem si tedy její novinku Modrooký chlapec.
Ginny měla šťastný život se svým manželem a tříletým synkem, než před třemi lety došlo k osudné autonehodě. Ginny se s tím snaží vyrovnat po svém tím, že opustí stávající práci ve zpravodajství, odstěhuje se do New Yorku a pouští se na několikaměsíční a nebezpečné mise do nejchudších částí světa, aby zde prováděla humanitární práci. V den výročí nehody je ale zrovna zpátky v New Yorku a připadá jí, že její život nemá bez jejích nejbližších smysl. U řeky ale potká modrookého opuštěného chlapce, díky kterému se vzdá své myšlenky na sebevraždu, a pokusí se mu pomoci. Brzy zjišťuje, že i chlapec přišel o svojí rodinu.
Steelová není autorka, po které bych dobrovolně sáhla, tak uvidíme, jak se mi knížka bude líbit.

A abych se v listopadu příliš nepřepínala, ještě tu mám dva thrillery. Pochybuji ale, že stihnu přečíst oba dva, tak jsem zvědavá, po kterém z nich nakonec sáhnu jako první.


V knize Ledové sestry od S. K. Tremayne zemře Lydie, jedno z jednovaječných dvojčat, ale o rok později, kdy se rodiče Sarah a Angus i s druhou dcerou odstěhují na izolovaný ostrov, tak Kirstie prohlásí, že ve skutečnosti je Lydie. A ještě později, když Angus odjíždí za prací z ostrova, objeví Sarah v manželově zamčeném prádelníku něco, co předčí i její nejhorší obavy.

Druhá volba je kniha Před pikolou za pikolou od L. Greenové. Lisa Daelová si hraje se svou čtyřletou dcerou na schovávanou, jenže už ji nenajde. Její dcera zmizela beze stopy. Lisina rodina se ale rozhodne, že nenechá pátrání jen na policii, ale pustí se do hledání únosce sama. Kdo je ale tím, kdo Lise sebral dcerku? A co když to vůbec není cizí člověk?
Tady mi anotace trochu připomíná thriller Manželé od vedle, ze kterých jsem byla vážně nadšená, tak jsem zvědavá, jestli mě tohle nadchne stejně.

Žádné komentáře:

Okomentovat